Monday, January 31, 2011

Kuatkan sistem imunisasi

Lately dengan cuaca yang tidak menentu , kenkadang ujan ...panass terik , dengan weekend lepas ujan sepanjang hari , byk penyakit yang datang ..

Musim batuk , selsema ...demam sume ada , anak2 saya pun skarang ni dilanda batuk berpanjangan , masih tak sembuh ..

Kalau tahap imun badan kurang , sometimes badan kita akan kerap jatuh sakit , demam , selsema dan pelbagai penyakit berjangkit ..

elain memakan supplement , untuk menguatkan daya pertahanan badan , produk Shaklee yang disyorkan ialah Immune Booster : Nutriferon .


Sekilas fakta mengenai Nutriferon :

Apa itu Nutriferon :

Nutriferon adalah suplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ immune booster. Ianya merupakan supplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.

Siapa yang memerlukan nutriferon :


1) Individu yang rendah sistem imun.

2)Individu yang mendapati pengambilan vitamin C ( dos lebih ) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihadapi.

3) Individu apabila sakit , melarat melebihi seminggu .


4) Ibu menyusu , namun mendapati anaknye kerap demam dan berpanjangan .



Mari kita lihat testimoni pengguna nutriferon ni :)

Testimoni bayi menyusu badan tetapi demam berpanjangan.

Baru2 ini seorang customer ibu , seorang guru di salah sebuah sekolah di Kuala Lumpur... cikgu Nani. Beliau mengadu dengan ibu bahawa anaknya telah mendapat selsema dan berlarutan melebihi seminggu iaitu 9-10 hari . Ibu mana yang tidak risau apabila anaknya sakit dan lambat beransur baik? Maka oleh kerana pengambilan 2 biji vitamin C sehari tidak memberi kesan ke atas anaknya maka ibu menyarankan cikgu Nani mengambil Nutriferon as "immune boster". Alhamdulillah setelah mengambil 2 peket , selsema anaknya reda.Seandainya seorang ibu itu mengambil sepeket Nutriferon maka pengambilan vitamin lain boleh diabaikan pada hari tersebut.

Walaubagaimanapun ibu hanya akan menyarankan ianya diambil setelah mendapati pengambilan vitamin C tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi. Ianya boleh diambil oleh ibu2 yang menyusu dan menghantar anak mereka ke pusat atau rumah penjagaan, ini kerana pengambilan sepeket seminggu Insya Allah membantu antibodi anak menjadi lebih kuat dalam menghadapi cabaran pelbagai virus penyakit yang dibawa oleh kanak2 lain di pusat penjagaan kanak2 tadi.

Sumber testimoni dari Anakku Wiraku

Bagaimana ? Anda berminat ?

Segala pertanyaan dan pesanan hendaklah dihantar ke shaklee.lina@gmail.com . Insyallah segala pertanyaan akan dilayan secepat yang mungkin .


No comments:

Post a Comment