Monday, April 18, 2011

Wajah lebih berseri2 dengan Shaklee



Sapa yang tak ambik port kalau bab2 kecantikan ni ...esp pompuan like me , tak kisah ler yang dah berumahtangga atau single ..betul kan ?? Yeap , saya honestly saya akur kulit saya ada sedikit masalah ..kering ...dan agak kemerahan .. plus ada parut2 jerawat yang sukar hilang ..



Kalau tak silap saya , sudah nearly setahun saya consume Set E ( Vitamin B , C & E ) ..dan alhamdulillah parut jerawat makin hilang ..merah2 pun kurang ...tapi semestinya akan mengambil masa ...dan bergantung pada individu ..Dan mengikut pengalaman saya memakan set E with / with out ESP ada sedikit perbezaan ..Perubahan kulit lebih ketara bila memakan set E together with ESP ..



Di Shaklee, kami cadangkan agar anda consume sekurang-kurangnya B-Complex, Vitamin-C dan Vitamin-E untuk penjagaan kulit lebih berseri dan menawan. Lebih umphhh kalau dapat consume sekali dengan Energizing Soy Protein (ESP).

Namun buat permulaan, 3 vitamin yang asas ini pun sudah mencukupi. Sebab itulah lahirnya Shaklee Set D (Skin Care Set), serta Trial Pack Set D yang berharga RM80 bagi mereka yang mahu mencuba keserasian vitamin ini dahulu, ataupun mempunyai kekangan bajet.

Jom ikuti kisah penjagaan kulit Shaklee yang dikongsikan oleh Ilyana…Testimoni dari Cik Ilyana :





“saya beli set ni atas cadangan kawan. (Suriawati)selepas setahun (kami berjumpa kembali) baru saya perasan perubahan pd wajah beliau.
jadi saya tak harap perubahan yg besar untuk bulan pertama ni :)menurut beliau sendiri, perubahan terasa pd wajah lebih flawless hanya selepas setahun mencuba. beliau sendiri pun mengambil 2-3 kali trial set utk permulaan.”


Testimoni credited to Genkimomma :)



Owh ya, merujuk kepada soalan Ilyana di atas, sel kulit memerlukan 21 hari untuk di ganti dengan sel baru. Maka, dalam masa sebulan belum pasti akan nampak perubahan yang ketara. Walaubagaimanapun, tetap akan terdapat perubahan, antara anda sedar atau tidak. Yang pasti, wajah muka akan kelihatan berseri (tidak kusam) apabila anda mula mengambil Shaklee Set D ini.



Bagi sesiapa yang ingin mencuba Vitamin semulajadi dari Shaklee untuk penjagaan kulit muka anda, bagi yang mempunyai masalah kulit berjerawat, jeragat atau berparut, saya amat menyarankan untuk mencuba Shaklee Set D (Set wajah berseri) ini.


Harga (termasuk kos penghantaran):


(1) Vitamin-C, Vitamin-E & B-Complex (4 bulan): RM246 (2) Trial Pack D (30 hari): RM80
(3) Vitamin-C, Vitamin-E, B-Complex & ESP (4 bulan): RM367 (4) Trial Pack D + ESP (30 hari): RM211


Bagaimana ? Anda berminat ?



Jika berminat , sila layari "How To Order" untuk membuat pesanan anda , dan jika ada sebarang pertanyaan , sila hantarkan sebarang pertanyaan anda kepada email kami di shaklee.lina@gmail.com @ di ruangan " Contact Us" .


Sebelum itu , sila ke ruangan " Terma dan syarat " untuk details mengenai penghantaran dan sebagainya .:)


Insyaalah kami akan cuba melayan pertanyaan ada secepat yang mungkin .

No comments:

Post a Comment